Časté dotazy

Vážení vínomilci,

pokud Vás při návštěvě našeho e-shopu napadají různé otázky, pak jste tady správně. Připravili jsme pro Vás nejčastější otázky, na které se nás ptáte, a odpovědi na ně. Pokud by Vás však zajímalo něco jiného, neváhejte nás kontaktovat e-mailem, v chatu nebo telefonicky. :)

 

Máte otevřeno?

Ano! Víno je v rámci legislativy označeno jako potravina, proto jsou naše vinotéky stále otevřeny. Jejich otvírací doby naleznete zde.

Za jak dlouho mi zboží dorazí?

Snažíme se být jako blesk, víno může být u Vašich dveří již následující den. Dodací lhůta je tedy nejčastěji 1–2 dny. Dokážeme to ale i rychleji! S expresní dopravou po Ostravě Vám víno dodáme ještě týž den. Více o dopravě zde.

Kolik stojí poštovné?

Běžná doprava stojí 139 Kč, přes Zásilkovnu 75 Kč, pokud však nakoupíte za 1 000 Kč a více, budete mít dopravu zdarma. Pokud zvolíte osobní odběr, je také zdarma.

Jakého přepravce používáte?

Využíváme služeb společnosti Messenger. Pokud však objednáváte s doručením v Ostravě, je pravděpodobné, že zvolíme vlastní dopravu.

Mám poukaz na degustaci, ale nemohl jsem ho kvůli současné situaci využít. Co teď?

Není se čeho bát. Platnost všech poukazů jsme prodloužili do června roku 2022. Chápeme ale, že situace je nejistá, proto můžete využít poukaz na nákup vín. Více informací zde.

Mohu platit na pobočce kartou?

Ano, je to možné. :) 

Proč si účtujete poplatek za platbu v hotovosti?

Snažíme se, aby vyřízení objednávky včetně předání proběhlo co nejrychleji. Proto upřednostňujeme platbu on-line či převodem. Poplatek za platbu v hotovosti je v podstatě dobírka, či chcete-li, „manipulační poplatek“

Kolik kusů vína musím zakoupit? Kolik jich je v jednom kartonu?

Počtem kusů rozhodně nejste omezeni. Máte chuť jen na jednu láhev? Objednejte jen jednu! Do kartonu se běžně vejde 6 lahví vína.

Můžu si zboží vyzvednout osobně?

Ano, můžete. Předání je možné ve dvou vinotékách v Ostravě. Osobní odběr ve Frýdku-Místku není zatím možný.

Zvolil/a jsem platbu kartou/on-line převod přes bránu GoPay, ale platba neproběhla. Co teď?

Občas se stane, že platba kartou či převodem on-line neproběhne tak, jak by měla. Stav platby si můžete zkontrolovat pomocí odkazu, který Vám přišel e-mailem. Pokud platba opravdu neproběhla, stačí po kliknutí na odkaz zkusit platbu opakovat. Zadání objednávky, prosím, neopakuje. Pokud ani tak platba neproběhne, prosíme, kontaktujte nás a zkusíme přijít na řešení problému.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.