Časté dotazy

Vážení vínomilci,

pokud Vás při návštěvě našeho e-shopu napadají různé otázky, pak jste tady správně. Připravili jsme pro Vás nejčastější otázky, na které se nás ptáte, a odpovědi na ně. Pokud by Vás však zajímalo něco jiného, neváhejte nás kontaktovat e-mailem, v chatu nebo telefonicky. :)

 

Máte otevřeno?

Ano! Zastihnete nás na naší pobočce Ostrava - centrum na ulici Poděbradova. Vaše objednávky si zde můžete vyzvednout každý všední den od 10:00 do 16:00. Během jara a podzimu pořádáme degustace v (ne)vinném podzemí v centru Ostravy na ulici Engellmüllerova.

Za jak dlouho mi zboží dorazí?

Snažíme se být jako blesk, víno může být u Vašich dveří již následující den. Dodací lhůta je tedy nejčastěji 1–2 dny. Dokážeme to ale i rychleji! S expresní dopravou po Ostravě Vám víno dodáme ještě týž den. Více o dopravě zde.

Kolik stojí poštovné?

Běžná doprava stojí 139 Kč, přes Zásilkovnu 75 Kč, pokud však nakoupíte za 1 000 Kč a více, budete mít dopravu zdarma. Pokud zvolíte osobní odběr, je také zdarma.

Jakého přepravce používáte?

Využíváme služeb společnosti Messenger. Pokud však objednáváte s doručením v Ostravě, je pravděpodobné, že zvolíme vlastní dopravu.

Mám poukaz na degustaci, ale nemohl jsem ho kvůli současné situaci využít. Co teď?

Pokud jste nestihli využít Váš poukaz na degustaci, ozvěte se nám na info@ostrawina.cz nebo na telefonní číslo 607 515 741 a společně vymyslíme řešení.

Mohu platit na pobočce kartou?

Na pobočce lze platit hotově nebo pomocí QR kódu.

Proč si účtujete poplatek za platbu v hotovosti?

Snažíme se, aby vyřízení objednávky včetně předání proběhlo co nejrychleji. Proto upřednostňujeme platbu on-line či převodem. Poplatek za platbu v hotovosti je v podstatě dobírka, či chcete-li, „manipulační poplatek“

Kolik kusů vína musím zakoupit? Kolik jich je v jednom kartonu?

Počtem kusů rozhodně nejste omezeni. Máte chuť jen na jednu láhev? Objednejte jen jednu! Do kartonu se běžně vejde 6 lahví vína.

Můžu si zboží vyzvednout osobně?

Ano, můžete. Předání je možné a naší pobočce Ostrava - centrum na ulici Poděbradova.

Zvolil/a jsem platbu kartou/on-line převod přes bránu GoPay, ale platba neproběhla. Co teď?

Občas se stane, že platba kartou či převodem on-line neproběhne tak, jak by měla. Stav platby si můžete zkontrolovat pomocí odkazu, který Vám přišel e-mailem. Pokud platba opravdu neproběhla, stačí po kliknutí na odkaz zkusit platbu opakovat. Zadání objednávky, prosím, neopakuje. Pokud ani tak platba neproběhne, prosíme, kontaktujte nás a zkusíme přijít na řešení problému.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz.